Autor |
Wiadomość |
pulpet
Stały bywalec

Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Puszczanie muzyki w cs |
|
Witam.
Dzisiaj opiszę jak puszczać własną muzykę w cs'ie ( nie potrzeba do tego mikrofonu )
1. Ściągamy program [link widoczny dla zalogowanych]
2. W folderze cstrike utwórz dodatkowy config o nazwie np: muza.cfg
3. Następnie wklej do configu muza.cfg:
 |  |
bind "KLAWISZ1" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
bind "KLAWISZ2" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
|
Klawisz 1 i 2 możesz np. zamienic na Klawisz 1 - o, klawisz 2 - p ( muzyka przestanie grać jeśli naciśniecie p lub jak będziecie chcieli pisać )
4. To samo wklej do pliku config.cfg w folderze cstrike
5. Uruchom HLSS
6. W menu wybieramy File i Options
7. W okienku Game Director, wpisujemy swoją ścieżkę do folderu …/cstrike,
8. Następnie konwertujemy muzyke do następującego formatu:
- Sample Rate - 8000Hz
- Channels - Mono
- Resolution - 16bit
Do tego celu polecam bardzo prosty w obsłudze program [link widoczny dla zalogowanych]
Wybieramy muzykę i klikamy na nią PPM i klikamy convert to.
Wyskakuje nam takie okno.
1. Wybieramy Wav
2. Zaznaczamy Compresed
3. Naciskamy Settings i wybieramy format 8,000 kHz; bitów 16;mono 15 kb/s
4. OK
5. Zaznaczamy Folder i opisujemy ścieżkę dostępu nie ważne jaka
6. naciskamy Convert >>
Znowu otwieramy HLSS
9. Następnie przyciskamy guzik “+” i w nowym okienku “Filename” wyszukujemy muzyki, które chcemy słuchać (i puszczać innym graczom) podczas gry. W polu znajdującym się poniżej czyli “Shortcut” dodajemy skrót, którym ma być włączany nasz utwór, skrót ten nie wpisujemy tylko wprowadzamy poprzez naciśnięcie klawisza np przyciskamy na F11 ( można używać również kombinacji klawiszów np trzymamy Shift i F11). Możesz też użyć zbindowanego klawisza.
10. Już można uruchomić program, naciskamy na żółtą ręke z podniesionym do góry kciukiem.
Nie wyłanczajcie tego programu bo muzyka nie będzie leciała.
Cieszcie się swoją muzyką w cs. PulPet
To nie do końca moje troszkę skopiowałem. Obrazki HLSS nie są moje bo nie chciało mi się robić i troszkę opisu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pulpet dnia Wto 14:51, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 14:49, 07 Kwi 2009 |
|
 |
|
 |
BloNdaS
Stały bywalec

Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajdószoboszlo
|
|
|
|
Muszę to wyprobowac ; ]
Zrozumiały tutek ; ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:38, 08 Kwi 2009 |
|
 |
Niezapom1najka
Administrator

Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wroclaw
|
|
|
|
Nikt nie pisze
Zamykam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Niezapom1najka dnia Nie 15:26, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 15:25, 26 Kwi 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|